söndag 24 maj 2009

Käss.

Oj vad sämst vi varit på att uppdatera. Sara är ursäktad. Hon har haft mami på besök i flera dagar. Jag däremot har inte så mycket att skylla på. Mer än kanske brist på roliga saker att reta Sara för, i och med att hon mest hängt med mami. 

Sedan sist har iallafall bland annat följande hänt:
- Blomman jag fick av Sara har vissnat, men står kvar ändå för den var så söt.
- Linsgrytan jag gjorde för tre veckor som fortfarande står kvar i kylen har börjat röra på sig lite. Sara har påpekat detta, jag har ignorerat det.
- Stella har varit här och letat efter pennpåsen. Hon fann den inte heller.
- Jag har varit på teater, och fått biverkningen "tänka på livets stora frågor". Inte kommit fram till så mycket dock. Återkommer.
- Till listan av djur som bor med oss i lägenheten har gråsuggor tillkommit. Nu bor jag alltså med Sara, silverfiskarna, spindlarna och gråsuggorna. Sara framstår nästan som söt i det sällskapet.

/Hannu

2 kommentarer:

  1. Sarut aka. sötast i världen25 maj 2009 kl. 15:34

    du glömde berätta att jag städat.

    SvaraRadera
  2. det är inte bara du som städat.

    SvaraRadera