måndag 16 mars 2009

Nakenfis.































Sara gillar att visa upp sig naken. Varje dag efter duschen kommer hon in till mig och visar upp något hon hittat under sin duschinspektion. Den kan va en finne på knät, ett utslag mellan tuttarna eller som idag; ett blåmärke på benet. Jag tror att det är dåliga ursäkter för att få strippa lite.

Jag fick chansen(?) att visa upp mig rätt rejält jag med härromdagen dock. När jag stod i lugn och ro och torkade mig efter duschen härrommorgonen stormar Sara in och beordrar mig att hänga upp hennes tvätt. En minut senare står jag naken och hoppar jämfota framför henne.. hur lyckas hon?

/Hannu

5 kommentarer:

  1. Nej, nej, nej.
    Brösten brukar jag faktiskt hålla för mig själv...
    Och blåmärket gör faktiskt ont.
    Sursarut.

    SvaraRadera
  2. brösten brukar du hålla för dig själv? jag ser det jag... (se bild ovan)

    SvaraRadera
  3. OCH; se presentationsbild! Du försöker visa upp brösten även där! Bullshit att du håller dem för dig själv :P

    SvaraRadera
  4. Men det är ju bara halva...
    En smygtitt liksom.
    Hela härligheten har du A L D R I G sett!

    SvaraRadera
  5. Bröst är fest förresten.
    Kan aldrig påpekas för många gånger.

    SvaraRadera