söndag 27 september 2009

Kartonger med farligt innehåll.

Härromdagen låg Sarut i soffan och kliade en man i håret (aww). Plötsligt får hon en strålande idé. Hon har nämligen en såndär stålmojäng som man just kliar folk i håret med som är så skön att man verkligen får rysningar i hela kroppen. Ni vet säkert vad jag menar, sånadär som folk säljer i tunneln mellan nordstan och centralstationen för 100 spänn. Anyway, Saruts hårkliarmoj ligger kvar i sin originalförpackning. Förpackningen är mörkröd och ca 30x10x10 cm. På förpackningen står det "Orgasmatron". Ja, fler än jag gör nog andra kopplingar än en hårkliarmoj när man ser förpackningen helt enkelt. Sarut tänker inte alls på detta utan säger:

"Jag har en överraskning, vänta...!" och kommer ut med denna till den stackars karln. Inifrån mitt rum för jag bara ett "VADIHELVETE?!?" Underhållning.

/Hannu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar