fredag 11 september 2009

Beat Heart.

Igår var jag på en såndär bra "gratis sprit på butik"-fest som kan dyka upp då och då. Jag är ju inte den som är den så jag tog med mig min vän Henke och gick dit. När han lämnade mig för den 30 minuter långa toalettkön sätter jag mig i en trappa. Bakom mig hör jag någon slå ett slag på en gitarr. Jag vänder mig om, ser ett par röda boots och hinner först tänka tanken som slår alla svenskar när man ser röda boots av det slaget "Vad fan gör Peter Siepen här?!" Sedan tittar jag lite närmre, och det var ju självaste Moto Boy. Otippat. Väldigt bra.

Ps. Idag mår jag inte väldigt bra dock.

/Hannu

2 kommentarer:

  1. Då måste jag fråga: hur får man tag på sådana tillställningar? Skulle passa mig som fisken i handsken!

    SvaraRadera
  2. weekday, topshop och andra såna butiker har lite hitte-på ibland bara. gäller bara att vara först till kvarn! ja, just fiskar i handskar passar mig med utmärkt!

    SvaraRadera