onsdag 18 november 2009

Gonzalo Vitale tar ledningen.











För några veckor sedan gav jag er listan över vilka sökord på Google som genererade flest besök på vår blogg. Det fanns många sköna sökord, som "date a millionare" och så. Dessa har nu fått lämna plats åt något annat, eller snarare någon annan. Först och främst googlar folk mig. Givetvis. På andra plats borde logiskt sett antingen Sarut Persson eller möjligtvis just "date a millionare" komma. Men nej. Där dyker vår gemensamma vän Gonzalo Vitale upp. Och han har enormt många sökningar.

Det finns två sätt att se på detta. Antingen har Gonza många stalkers, som vill veta mer om honom men när de inte hittar ngot kul istället hamnar på min och Saras blogg. Det andra, mer troligare alternativet är att jag googlar sitt eget namn, typ varje dag. Och sedan läser vår blogg, vilket han också påstår att han absolut inte gör. För den är så tråkig.

Busted Gonzalo. Busted.

/Hannu

4 kommentarer:

  1. Det här är ju lite lustigt. Det här fick mig att kolla upp min egna statiskt över min egna så väluppdaterade blog. på 1a: plats - gonzalo vitale och delad 2a: plats - gonzalo vitale flickvän. gonzalo vitale klingar snyggt om inte annat.

    SvaraRadera
  2. Kolla kartan över vart träffarna är ifrån annars och om det unika besökare. dah!

    SvaraRadera
  3. det har vi. stockholm var svaret.

    SvaraRadera