lördag 28 februari 2009

Risky Business

Wäähh! I helgen har jag SF (sarut-fritt)! Sedan hon flyttade in i skrubben har jag haft sådär högst 2 timmar för mig själv i taget. Oftast är ju det bara bra, men nu när jag har hela 2 dagar så har jag kompnerat ihop en lista att göra, sånt jag aldrig får göra när Sara är hemma:

- Lyssna på Belle&Sebastian och Håkan Hellström jättehögt och dansa i vardagsrummet.
- Spraya radarspray under listerna (ÄNTLIGEN!) Byebye Silverfishisar, och Sara can't stop me!
- Tvätta mer än en maskin om dagen
- Steka bröd så det luktar i hela lägenheten (vi har ingen fläkt)
- Få tillbaka mitt hörn i soffan, som Sara ALLTID ockuperar annars!
- Sitta med handen på bröstet (inte på bröstet som tutten alltså, utan bröstkorgen), blunda och sjunga med till Emil Jensen på ett nästan religiöst vis.

Det är nog allt för nu! Nu ska jag fika och sen kommer de 4 S:en hit och dricker sprit. SaraPirat, Sara (inte den som bor här. jag känner hur många Sara som helst), Stin och Stella. It's gonna be great!

/Hannu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar